Zwroty i reklamacje

 

  1. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, oraz skontaktować się z handlowcami Firmy Modny Bobas. Ubranka zakupione w promocji oraz szyte na miarę nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
  2. Zwrot
    • W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie towaru, należy o tym fakcie powiadomić sprzedającego  za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
    • Zwracany przedmiot nie może nosić oznak użytkowania.
    • Zakupiony produkt  można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu zakupu bez podawania przyczyny. Zwrotowi podlegają wyłącznie standardowe produkty, bez zmian na życzenie klienta. Zwracamy wówczas Państwu wyłącznie koszt zakupionego przedmiotu. Przesyłki za pobraniem pocztowym nie są odbierane!
    • W przypadku gdy zakładowa kontrola jakości wykaże, że odesłany produkt nosi znamiona użytkowania, zostanie on odesłany do Instytutu Włókiennictwa w Łodzi celem przeprowadzenia  ekspertyzy.
    • Jeżeli badanie wykaże, że produkt był użytkowany, kosztami ekspertyzy zostanie obciążony kupujący.
    • W przypadku składania reklamacji, lub dokonania zwrotu nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacyjnej. 
      1. zwracany przedmiot nie może nosić oznak użytkowania,
      2. ubranko musi zawierać oryginalne opakowanie,
      3. dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu,
      4. Kupujący musi dołączyć dowód zakupu (paragon), oraz kartę zwrotu.
      5. w przypadku zwracania przedmiotu, klient dokonuje wysyłki na własny koszt,
      6. Zwrot za zakupione ubranko dokonywany jest do 21 dni roboczych od momentu przybycia zwracanego towaru do firmy.
    • Nie przyjmujemy zwrotów towarów wysyłanych poza granice Polski. Możliwa jest tylko wymiana na inny towar.
  3. Reklamacja
    • do ubranka musi być dostarczony opis uszkodzeń. Opis taki winien być jak najbardziej dokładny, co przyczyni się do szybkiego załatwienia reklamacji,
    • sprzedający ma prawo zażądać od nabywcy dokumentu zakupu jakim jest paragon,
    • klient wysyła ubranko do sprzedającego na własny koszt, po naprawie zostanie odesłany na koszt firmy Modny Bobas.
  4. Wymiana towaru - Przy wymianie towaru koszt transportu w obie strony pokrywa kupujący.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl